خبر گزاری روما نیوز ایران

,SERIE A GAZZETTA, CORRIERE , TUTTO ASSIEME

خبر گزاری روما نیوز ایران

,SERIE A GAZZETTA, CORRIERE , TUTTO ASSIEME

توتو

توتوی ۱ مارس می نویسد : 

 

 

                                  

اندازه اصلی  

 

در این شماره می خوانید :  

سلام . دیشب بازی های  ایتالیا در اوج خود بود و نتایج جالب و البته تکان دهنده ای نیز رخ داد که در پی آن تیم یووه در زمین خود با نتیجه ۲-۰ بر صفر مغلوب تیم پالرمو شد و این یکی از نتایج عجیب دیشب بود که البته این بازی از سیمای ایران پخش شد. توتو امروز با این عنوان که یووه لبه تیغ قرار دارد به زاکرونی تذکر می دهد که تحت تاثیر بازی های اخیر قرار نگیرد و مغرور نشود. 

 

راتزولی قهرمان آلپاین ایتالیایی در المپیک زمستانی ونکوور ۲۰۱۰ پس از بدست آوردن مدال طلای این رشته خود را دل پیرو این رشته ورزشی اعلام نموده  و گفته من خودم را مانند دل پیرو اما در اسکی احساس می کنم که بسیار جالب به نظر می آید. 

 

در بالای این روزنامه هم به بازی و گلزنی پاتو که دیشب در مقابل آتالانتا که این روز ها حال و روز خوبی ندارد توانست دو گل به ثمر برساند اشاره می کند  وهمین طور به گلزنی بالوتلی. 

 

دیشب تیم رم هم باز هم در دقایق پایانی و ۹۰ گل تساوی را توسط هامسیک بازیکن جوان تیم ناپولی  دریافت کرد تا کمی از کورس عقب بماند این در حالی است که تیم اینتر دیشب تیم اودینزه را ۳-۲ شکست داد که در بازی دیشب هم میلیتو و هم دی ناتاله گل زنی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد