خبر گزاری روما نیوز ایران

,SERIE A GAZZETTA, CORRIERE , TUTTO ASSIEME

خبر گزاری روما نیوز ایران

,SERIE A GAZZETTA, CORRIERE , TUTTO ASSIEME

کوریره امروز

کوریره شماره 19 فوریه : 

 

 

 

در این شماره می خوانید :  

 

نشریه کوریره : 

 آلکس و آمائوری : همینه!!! 

 

نشریه وزین کوریره به نقش کاپیتان تیم یووه اشاره کرده و از بازی این یازیکن تقدیر کرده و همچنین زاکرونی  خطاب به کاپیتان این تیم گفته : که کاپیتان تو بزرگی. 

آلکس دل پیرو دیشب با هنر نمایی هایی خود توانست دو گل ارزشمند برای تیم یووه مهیا کند و مناسبات آشتی این تیم با هواداران را نیز آماده کند. 

سیلویو یرلوسکونی هم به لئوناردوی برزیلی به صورت کاملا جدی اخطار داده که در بازی  های پیش رو بتواند عملکرد این تیم را بهبود بخشد. 

و باز هم اشاره به باخت تیم رم. 

 

 

گازتای امروز

 گازتای شماره 19 فوریه : 

  

 

در این شماره می خوانید :   

یووه و آمائوری به این می گن زندگی !!!! 

 

ای روزنامه موکدا به درخشش فوق العاده آمائوری در ورزشگاه آمستردام اشاره میکند . 

 

همچنین این روزنامه به بازی رم با تیم پاناتینایکوس اشاره کرده گفته که رم نتوانست بازی دیشب را نگه دارد و از تیم رم گله مند است که نتوانست دیشب نماینده خوبی باشد. 

 

اوربو هم گفته است که گل بایرن کاملا آفساید و غلط بوده است و به آن اعتراف کرده است. 

برلوسکونی هم اعلام کرده است این میلان به زودی بهترین بازی را انجام میدهد.

 

توتوی امروز

توتو اسپرت امروز : 

 

 

 در شماره ۱۹ فوریه : 

 

یونتوس همینه !!!   

بانوی پیر ایتالیا دیشب و در مسابقات لیگ اروپا در برابر کارخانه بازیکن سازی اروپا با خوش شانسی (( اعلام نشدن پنالتی حریف )) توانست تیم آژاکس را شکست دهد و برای بازی برگشت مشکل زیاد خاصی نداشته یاشد . 

این نشریه هم امروز به این نکته اشاره کرده است که دل پیرو با بازی زیبای خود و پاسهای بسیار عالی نجات بخش تیمش شد.

 در پایین صفحه هم به عوض شدن برد رم با باخت اشاره می کند.

کوریه ره

این روز نامه هم به پیشخوان ما اضافه شد : 

 

 

 

در شماره 18 فوریه می خوانید : 

این نشریه هم مانند دیگر رسانه های ایتالیا از ظلمی که به فیورنتینا شد می گوید و واقعا متاثر است که چرا یک کمک داور به اصطلاح جهانی نتوانسته یک آفساید 100000000000000000% را اعلام  و از برد از روی زور بایرن جلوگیری کنند. دیشب همه چیز دست به دست هم داده بودند که فیورنتینا این بازی را ببازد.  

 

دلاواله : هیچ چیز دیشب در بازی فیورنتینا حالت عادی نداشت

 

مورینیهو هم گفته که در بازی با چلسی از اتوئو و استانکوویچ استفاده تاکتیکی می کند.!!! 

 

گازتای امروز

گازتای 18 فوریه : 

 

 

 

 

در این شماره می خوانید :  

نشریه گازتا هم امروز با گله از کمک داور بازی دیشب فیورنتینا و بایرن به چاپ گل 1000000000000% آفساید اولیچ کرده و همچنین مونتولیوو گفته که داور بازی را از ما گرفت و ما به داور بازی باختیم.  

همچنین این نشریه پر طرفدار گفته : امشب ادامه رکورد زنی رم. 

گازتا به بازی یووه هم اشاره کرده که یووه ای ها با امید به برد این بازی و صعود به مرحله بعد بدون مشکل (( در حالی که این بازی بازی رفت است )) امید دارند.  

 در حاشیه این روزنامه گفته که مسئولیت پاتو و بوریلو برای موفقیت میلان مورد نیاز است

tutto sport

از امروز به بعد دو روز نامه جدید به پیشخوانمان اضافه می شود : 

 

توتو اسپورت : 

 

شماره ۱۸ فوریه :  

 

 

در این شماره می خوانید :  

خطاب به یووه : یووه شورش کن  

 

تیم یوونتوس ایتالیا امشب در چارچوب مسابقات لیگ اروپا که این اولین دوره آن می باشد به مصاف حریف سر سخت و کارخانه بازیکن سازی اروپا یعنی آژاکس می رود. 

این در حالی است که تیم یووه در حال حاضر با انگیزه زیادی به میدان می آید زیرا نتایج این تیم و رده ای که در سری آ دارد چنگی به دل نمی زند و یوو آرزو دارد با برتری در زمین آژاکس بتواند به یک روحیه مضاعف دست پیدا کند. 

 

دیشب در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فیورنتینا در برابر تیم بایرن مونیخ ۲-۱ شکست خورد که البته در این بازی اخراج یکی از بازیکنان این تیم و گل تیم بایرن که ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰٪ آفساید بود یاعث آن شد که همه چیز در آلینس آرنا شهر مونیخ به ضرر تیم با انگیزه فیو تمام شود که البته تمامی نشری ها از تیم داوری انتقاد کرده و اعتراف کردند که دیشب به فیورنتینا ظلم شد. 

 

همچنین تیم رم امشب در برابر تیم پاناتینایکوس قرار می گیرد که در باره این بازی جنگ رسانه ای زیادی برای آن بوجو آمده . 

  

FORZA ROMA

خبرگزاری هواداران فیورنتینا

  پس از بازی پر حاشیه و پر سر و صدای دو تیم بایرن و فیورنتینا که نهایتا به لطف داور با برتری تیم آلمانی به پایان رسید بازیکنان و مربیان دو تیم مصاحبه هایی انجام داده اند که به برخی از آنها به طور مختصر اشاره می کنیم:

دیگو دلاواله رئیس باشگاه فیورنتینا: "از یک سو از نمایش و بازی بازیکنان تیم بسیار خوشحالم زیرا آنها بهترین بازی را ارائه کردند. اما از سوی دیگر به نظر من کمک داور باید به چشم پزشکی مراجعه کند. فیورنتینا به قدری خوب بازی کرد که حتی میشل پلاتینی نیز به ما تبریک گفت. آن گل قلب هواداران را شکست."

آندره آ دلاواله: "من در کنار پلاتینی و رومنیگه نشسته بودم و آنها نیز به آفساید بودن گل اعتقاد دشتند. البته من از این بابت که تیم به روند خوب خود بازگشته است بسیار خوشحال هستم و به بازی با لیورنو فکر خواهیم کرد. ضمن اینکه اخراج گوبی نیز کمی سختگیرانه بود."

چزاره پراندلی: "تصمیماتی در این بازی گرفته شد که اشتباه بودند. ما اگر همیشه مانند این بازی به میدان برویم هر تیمی را شکست خواهیم داد. من به بازی برگشت بسیار خوش بین هستم. بسیار با دقت و حوصله بازی کردیم و تمام نقاط زمین را به خوبی پوشش دادیم. ما هیچ وقت با 4 بازیکن حمله نکردیم و گلزنی با این وضعیت بسیار سخت می شود. در بازی برگشت ما باید به همین شکل بازی کنیم و با توان و حوصله زیاد نتیجه را برای خودمان کسب کرده و به پیروزی برسیم."

مارکو دونادل: "ما بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و با تمام وجود برای در این مسابقه به میدان رفتیم ولی یک اشتباه زحمات ما را از بین برد. شاید چشمان داور بسته بود که این صحنه را ندید."

پر کرولدروپ: "من واقعا متاسفم که چنین نتیجه ای رقم خورد. تکرار آن صحنه را دیدم واقعا آفساید بود. این گل اولین گل من در اروپا بود که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد و امیدوارم که این گل برای ما در بازی برگشت سرنوشت ساز شود."

ریکاردو مونتولیوو: "قصد رسیدن به یک هشتم را داشتیم ولی کار سخت شد. من از روی نیمکت دیدم که کلوزه در آفساید قرار داشت و واقعا متاسفم که این فرصت را از ما دزدیدند. بایرن بسیار قدرتمند بود ولی ما نیز بسیار خوب بازی کردیم. به هر حال این بازی تمام شد و باید به فکر بازی با لیورنو باشیم."

کارل هاینس رومنیگه نیز با بی تفاوتی نسبت به تصمیم داور این مسابقه اعلام کرد که مهم کسب پیروزی بود که حاصل شد و من نظری در مورد داور این مسابقه ندارم. لوییس فن گال نیز ضمن تمجید از بازی بسیار خوب شاگردان پراندلی از گل خورده در خانه ابراز ناراحتی کرد. وی در پایان نیز اشاره کرد که خیلی خوش شانس بودیم که داور گل کاملا آفساید ما را قبول کرد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : http://www.acffiorentina.ir/