خبر گزاری روما نیوز ایران

,SERIE A GAZZETTA, CORRIERE , TUTTO ASSIEME

خبر گزاری روما نیوز ایران

,SERIE A GAZZETTA, CORRIERE , TUTTO ASSIEME

خبرگزاری هواداران فیورنتینا

  پس از بازی پر حاشیه و پر سر و صدای دو تیم بایرن و فیورنتینا که نهایتا به لطف داور با برتری تیم آلمانی به پایان رسید بازیکنان و مربیان دو تیم مصاحبه هایی انجام داده اند که به برخی از آنها به طور مختصر اشاره می کنیم:

دیگو دلاواله رئیس باشگاه فیورنتینا: "از یک سو از نمایش و بازی بازیکنان تیم بسیار خوشحالم زیرا آنها بهترین بازی را ارائه کردند. اما از سوی دیگر به نظر من کمک داور باید به چشم پزشکی مراجعه کند. فیورنتینا به قدری خوب بازی کرد که حتی میشل پلاتینی نیز به ما تبریک گفت. آن گل قلب هواداران را شکست."

آندره آ دلاواله: "من در کنار پلاتینی و رومنیگه نشسته بودم و آنها نیز به آفساید بودن گل اعتقاد دشتند. البته من از این بابت که تیم به روند خوب خود بازگشته است بسیار خوشحال هستم و به بازی با لیورنو فکر خواهیم کرد. ضمن اینکه اخراج گوبی نیز کمی سختگیرانه بود."

چزاره پراندلی: "تصمیماتی در این بازی گرفته شد که اشتباه بودند. ما اگر همیشه مانند این بازی به میدان برویم هر تیمی را شکست خواهیم داد. من به بازی برگشت بسیار خوش بین هستم. بسیار با دقت و حوصله بازی کردیم و تمام نقاط زمین را به خوبی پوشش دادیم. ما هیچ وقت با 4 بازیکن حمله نکردیم و گلزنی با این وضعیت بسیار سخت می شود. در بازی برگشت ما باید به همین شکل بازی کنیم و با توان و حوصله زیاد نتیجه را برای خودمان کسب کرده و به پیروزی برسیم."

مارکو دونادل: "ما بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و با تمام وجود برای در این مسابقه به میدان رفتیم ولی یک اشتباه زحمات ما را از بین برد. شاید چشمان داور بسته بود که این صحنه را ندید."

پر کرولدروپ: "من واقعا متاسفم که چنین نتیجه ای رقم خورد. تکرار آن صحنه را دیدم واقعا آفساید بود. این گل اولین گل من در اروپا بود که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد و امیدوارم که این گل برای ما در بازی برگشت سرنوشت ساز شود."

ریکاردو مونتولیوو: "قصد رسیدن به یک هشتم را داشتیم ولی کار سخت شد. من از روی نیمکت دیدم که کلوزه در آفساید قرار داشت و واقعا متاسفم که این فرصت را از ما دزدیدند. بایرن بسیار قدرتمند بود ولی ما نیز بسیار خوب بازی کردیم. به هر حال این بازی تمام شد و باید به فکر بازی با لیورنو باشیم."

کارل هاینس رومنیگه نیز با بی تفاوتی نسبت به تصمیم داور این مسابقه اعلام کرد که مهم کسب پیروزی بود که حاصل شد و من نظری در مورد داور این مسابقه ندارم. لوییس فن گال نیز ضمن تمجید از بازی بسیار خوب شاگردان پراندلی از گل خورده در خانه ابراز ناراحتی کرد. وی در پایان نیز اشاره کرد که خیلی خوش شانس بودیم که داور گل کاملا آفساید ما را قبول کرد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : http://www.acffiorentina.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد