خبر گزاری روما نیوز ایران

,SERIE A GAZZETTA, CORRIERE , TUTTO ASSIEME

خبر گزاری روما نیوز ایران

,SERIE A GAZZETTA, CORRIERE , TUTTO ASSIEME

گازتای امروز

گازتای ۲۸ فوریه : 

  

                                  در اندازه اصلی  

 

    در این شماره می خوانید : 

گازتای امروز در یکی از تیتر های اصلی خود به بازی های المپیک زمستانی ونکوور اشاره کرده . 

اما در تیتر مهم خود به این نکته اشاره کرده که امشب همه در مقابل اینتر صدر نشین هستند . 

این روزنامه به بازی حساس اینتر  و اودینزه اشاره می کند که می تواتند تقابل میلیتو ودی ناتاله که از صدر نشینان آقای گلی لیگ برتر ایتالیا هستند باشد و همین طور می نویسد که میلان همراه با بکهام برای پیروزی در مقابل آتالانتا و همین طور تیم رم در یک بازی حساس و مهم در مقابل ناپولی به میدان می رود که این تیم هامسیک بازیکن جوان و جویای نامی نیز دارد که احتمالا در ترکیب اصلی قرار می گیرد .(( در صورتی که محرومیتی گریبان گیرش نباشد)).  

 

همینطور دیشب در المپیکوی رم دیدار دو تیم لاتزیو و فیورنتینا به تساوی ۱-۱ رسید تا این بازی هم نتواند کمکی به دو تیم برای فرار از بحران که البته لاتزیو شدیدا در خطر است بکند. تیم لاتزیو که گل برتری را در مشت خود داشت نتوانست این گل را حفظ کند تا به صورت کاملا جدی در منطقه سقوط قرار گیرد. این تیم در حال حاضر تیم ۱۷ لیگ ایتالیا است که با بازی های امروز امکان رفتن به رتبه های پایین تر نیز وجود دارد.

 

این روزنامه بازی دو تیم چلسی و منچستر سیتی را یک افتضاح برای آنجلوتی و شاگردانش دانسته زیرا این تیم لندنی (( در حالی که هفته گذشته بازی را به اینتر واگذار کرده بود )) در ورزشگاه خود با یک نتیجه عجیب و خیره کننده ۴-۲ مغلوب مانچینی و بازیکنانش شد که این خبر می تواند خبر بسیار خوبی برای شیاطین سرخ و آرسنال برای تصاحب صدر لیگ برتر انگلستان باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد